reklama

Možno existujú Vianoce aj tam, kde si, Hipinda, takže si ich uži...

Keď som sa pridala k blogerom, zaujalo ma Tvoje priezvisko, chcela som sa o Tebe dozvedieť viac. Možno aj preto, že mám  sestru Alexandru, o ktorej dávno nič neviem. Prečítala som si všetky Tvoje články. Nádhera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

"Od bytu k bytu, od sponky k sponke, od lásky k láske, od nikiaľ nikam", reagoval 29.6.2012 v diskusii k Tvojmu článku Keď sa obzriem späť bloger Jaro. Označil Ťa za svoju najobľúbenejšiu autorku Vôbec sa mu nečudujem, a prepáč, že Ti tykám.

Dala si si meno Hipinda a Tvoj prvý blog sa začínal slovami: "Mala som 17 a prežívala svoju prvú lásku.. Mala som 29 kg, a chcela som ísť ešte nižšie a priblížiť sa ešte viac k smrti...Ešte stále nie som z toho vonku, ale dospela som do štádia, keď si uvedomujem, že hra, ktorú som rozohrala, je smrteľná, že víťaz môže byť iba jeden. Buď ja alebo ona. Anorexia." 5.6.2011

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Nedosiahnuteľné sa stalo každodenným, ale nie všedným. Treba vedieť prehrávať." 14.10.2012

"Trojdňová nemocničná vianočka a slabé kakao majú svoje čaro. Dobre sa po nich plače. Tak úprimne. A keď mi slza náhodou spadne do šálky, cítim cukor a soľ." 2.5.2013

"V niektorých prípadoch je lepšie nemať možnosť voľby. Nemôcť uniknúť, nemať kam uhnúť, vykľučkovať. Zostáva len zaťať zuby, vydržať a trpieť pre lásku...Pobyt na JIS, aj keď len niekoľkodňový, urobil svoje. Výsledkom toho je, že dôvera voči kompetentným je mierne naštrbená, že na vine sú tancujúce hviezdy, že s anorexiou sa už nekamarátim, že moje telo odpočíva v nádeji a že moje vnútro sa roztápa ako presladená horúca čokoláda...a že neviem byť sama..." 8.6.2013

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Reakcie na článok: "Každý koniec nám ponúka možnosť nového začiatku". Missy LoL

Hipinda: "Súhlas". 16.31

"Citát z Paula Coelha. Mám od neho 2 knihy. Tento citát bol konkrétne na zadnej strane knihy Alef." Missy LoL 19.19

"Včera som tu bola len tak nazrieť zo zvedavosti, čo máš nové, a dnes sa dozviem smutnú správu. Saška, nech bolo, čo bolo...Odpočívaj v pokoji."

"R.I.P. Alexandra...Maj sa tam krásne a usmievaj sa na nás...Jarka."

Možno existujú Vianoce aj tam, kde si, Alexandra - Hipinda. Tak si ich uži! Na teba sa cez Tvoje blogy nedá zabudnúť! No tak sa usmej! 

Elena Antalová

Elena Antalová

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  598
  •  | 
  • Páči sa:  3 905x

Autorka mnohých, aj ocenených, rozhlas. hier a dramatizácií, poviedok a pásiem, tiež TV a film. projektov. Kedysi redaktorka kultúry. Bývalá členka Rozhlasovej rady. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu