Blúznenie o faktoch spred 15 rokov

Autor: Elena Antalová | 15.9.2016 o 18:30 | (upravené 15.9.2016 o 19:47) Karma článku: 3,74 | Prečítané:  828x

Nemusíte byť anketárom televíznej relácie Nikto nie je dokonalý, aby ste sa presvedčili, že podaktorí sme výnimočne nadaní uveriť bludom a zavádzaniu.

Na popieranie holocaustu sme si už zvykli, ale že niektorí spoluobčania sú 15 rokov presvedčení, že to, čo mohli vtedy vidieť v priamom prenose, totiž, že WTC (Dvojičky) 11. septembra 2001 v New Yorku nechal zdemolovať Bush, je číročisté blúznenie. Veď pri počúvaní "faktov", akože "predsa nemohlo zahynúť tritisíc ľudí, veď neboli nijaké pohreby", "Kam by sa všetci tí ľudia podeli"? alebo "To všetko si tí Američania zrejme  vymysleli" a ďalšie "pravdy", musia v mysliacich ľuďoch podnecovať sarkastické poznámky.

Sarkazmus pobúrených prechádza pri zistení, že informácia vyšla z "četky", teda, že informáciu vydala spravodajská agentúra ČTK, a pojednávala o štyroch ´fyzikoch´, najmä hlavnom iniciátorovi Stevenovi Jonesovi, ktorý vraj pred rokmi založil Časopis o výskume 9/11 a výdatne a často v ňom kritizoval americkú vládu za ´samo útoky´ na Dvojičky.

Pobúrenie dosiahne vrchol, keď zistíte, že informáciu z vraj pochybného časopisu Europhysisc News o tom, ako americká vláda nechala zdemolovať WTC, prebrali aj v TA3 a v denníku Pravda. Nech sa aj Slováci zoznámia s bludmi pána Jonesa a nech ich, dezorientovaní, viac či menej skreslene, šíria ďalej.

Veď to "povedali v telke" a "písali v novinách"!

Alebo si len nejaký lajdák neoveril fakty?

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Ako narastú platy vo Volkswagene a čo s obednou pauzou

Finálna dohoda je pri tretej tarifnej triede vyššia.

DOMOV

Muži v horúčavách trpia pre módu - ak je povinná

Slovenskí šoféri sú na tom lepšie ako Francúzi.


Už ste čítali?