Po premene pána Krausa sa zmenil aj seriál a po krátkom čase definitívne "vyhasol".
Napriek tomu spomienky na starý Panelák vyvolávajú v pamätníkoch miernu nostalgiu. Divák nezabudol ani na hercov, ktorí dokázali z papierových postavičiek vydolovať človečinu, a najmä smiech. Kvôli tomu nezabudne na pána Slezáčka, ktorý ho televíznym divákom z Paneláka odovzdával do konca života.
V ostatných týždňoch sa nielen v českých bulvárnych médiách opakuje meno slovenskej herečky. V Paneláku hrala Vladimírovi Kobielskemu "mamičku". Diváci jej prišli na chuť a rozhodne jej neželali zamotať sa v živote do skutočnej ľudskej drámy. Jej mladý samoľúby náprotivok si však po rozchode začal stavať predčasný vlastný pomníček, a v rámci sebastredného ega padať pred ňou na kolená predovšetkým uprostred celebritnej spoločnosti.
Vraví sa, že zamilovanosť je stav pomätenosti, v tomto prípade príliš nevkusnej a bolestivej. Dotyčný, prepáčte, chrapúň, okrem ničenia jej známeho mena, chce na akcii láska aj dobre zarobiť. Napadlo mu, že o nerovných milencoch nechá nakrútiť film (režisérov si už vyberá), aký vraj v krajine českej doteraz nemá konkurenciu a jeho sláva sa dotkne hviezd! V slovenskej verzii by mal milenca hrať Vladimír Kobielsky, v českej Miroslav Šimůnek. Hlavnú ženskú postavu vytvorí žena, ktorá mu zobrala "srdce a auto".
Možno existujú ľudia, ktorí sa na smutnom príbehu zabávajú, azda aj preto, že ich teší, ak sa krivda deje druhému, nie im. Niektorí "mamičku" z Paneláka odsudzujú. Napokon, herečka nám môže byť nesympatická a nemusíme ju ani milovať. Ale neboli sme v jej koži, ani v jej hlave a už vôbec nie v jej srdci.