reklama

Keď myslenie bolí

Hľadím na tú zmätenú ženu a uvedomujem si, že ju poznám. Bolo to pred mnohými rokmi, keď mi za malý bakšiš s niečím pomohla. Rozvedená dôchodkyňa, zamarilo sa mi, že syn vtedy študoval na vysokej a dcéra na konzervatóriu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Netuším, či ma spoznala, ale vďačne siahla po mojich rukách.

Keby ste vedeli, čo sa mi stalo! - Zaúpela.

Aha. Budem zasa raz obeťou príbehu, čo sa bude podobať na tie od psychiatra, neuchopiteľný.

-Na dvere Lídla nalepili, že sa utopil môj Peter aj s rodinou, s autom. Na Nový rok.

Niečo sa mi zamarilo. Aj zabolelo.To bol váš syn?- koktala som.

-Aj dnes je zavreté, ako vtedy. Chcela som si kúpiť mlieko. Celý týždeň som plakala. Deň, noc.

-Boli ste na polícii? -pokúsila som sa. Mlčala. Pokúšala som sa ďalej: -Mali ste na políciu aspoň zavolať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

-Nejde mi telefón.

-Susedia by vám pomohli. Oni mohli zavolať.

Vysvetlila mi, že so susedmi sa nezhovára, vraj je to tak lepšie.

-Čo budeme robiť? - Zapojila som do akcie aj seba.

-Idem do Dúbravky. Dnes bude možno rozsvietené. Syn si tam postavil dom. Preplakala som celý týždeň.

Pôjdem s ňou.

-Dcéra v Ružinove mi neotvára. Žije s takým, čo jej nedovolí...Tri nočné košele som zničila.

Dom jej syna sme našli. Svietilo sa. Rozplakala sa. -Teraz sa môžem vrátiť domov.

Poprosila som ju o priezvisko syna a odprevadila som ju k paneláku v Karlovke. 

Na internete bolo Petrov s rovnakým priezviskom vyše päťdesiat. MUDr., JUDr., Mgr, Inžinier, taký aj onaký. Aj onen syn s viacerými titulmi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mimochodom, Peter s autom v rieke nebol z Bratislavy.

Elena Antalová

Elena Antalová

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  598
  •  | 
  • Páči sa:  3 905x

Autorka mnohých, aj ocenených, rozhlas. hier a dramatizácií, poviedok a pásiem, tiež TV a film. projektov. Kedysi redaktorka kultúry. Bývalá členka Rozhlasovej rady. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu